نمایندگی فروش و فنی محصولات کیونپ

نمایندگی فروش کیونپ

فروش محصولات کیونپ در کشور ایران توسط نماینده های رسمی این شرکت انجام می شود. این نمایندگان به دو مجموعه نمایندگان فروش و نمایندگان فنی/فروش یا System integrator  تقسیم می شوند که تفارت آنها در توانایی ارائه خدمات فنی مهندسی بر اساس محصولات شرکت کیونپ می باشد.پ

سرویس توزیع و تامین کالای کیونپ نیز توسط توریع کنندگان کالا که هر کدام دارای شبکه فعالی از نمایندگان می باشند انجام میشود و در نهایت تمامی مجموعه ها تحت همکاری مستقیم دفتر رسمی کیونپ در ایران که وظیفه مشاوره، آموزش، کنترل بازار، قیمت گذاری و نظارت را دارد مدیریت می شوند.

محصولات کیونپ با توجه به ماهیت سخت افزاری و نرم افزاری و همچنین گستردگی سبد محصول، نیاز به مشاوره قبل از خرید دارند که این مهم توسط نمایندگان فنی/فروش یا System integrator ها بعنوان نمایندگی فروش کیونپ انجام می شود.

داده های امن با اتکا به نیروی فنی / مهندسی خود که از جمله متخصصین ارشد طراحی سیستم های ذخیره سازی و مشاوره انتخاب محصول در حوزه ذخیره سازی هستند می تواند در کنار شما بعنوان یک مشاور مطمئن با بررسی تمامی ابعاد خواسته ها و نیازها و در نظر گرفتن تمامی جزئیات بهترین راهکار را در اختیار شما قرار دهد.

راهکارهای زیر را بر اساس محصولات کیونپ از ما بخواهید.

ایجاد فضای ذخیره سازی در پروژه های مجازی سازی مانند vmware و hyper-v بر اساس SAN

ایجاد فضای ذخیره سازی در پروژه های مجازی سازی مانند vmware و hyper-v بر اساس IP-SAN و پروتکل iSCSI

ایجاد فضای ذخیره سازی در پروژه های مجازی سازی مانند vmware و hyper-v بر اساس NAS

ایجاد فضای ذخیره سازی در پروژه های نظارت تصویری و دوربین مدار بسته

ایجاد سناریوی بکاپ از اطلاعات کاربران

ایجاد سناریوی بکاپ از ماشین های مجازی

ایجاد فضای ذخیره سازی بدون نفوذ و اسیب پذیری توسط باج افزارها

ایجاد سایت پشتیبان یا DR

محصولات کیونپ در سایت رسمی