بکاپ گیری با کیونپ

نرم افزار تخصصی بکاپ گیری با کیونپ جهت پشتیبان گیری از فایل ها و یا یکسان سازی طلاعات (فایل) بین دو دستگاه و ایجاد سایت پشتیبان (Disaster Site Recovery)

لایسنس رایگان – بدون نیاز به خرید لایسنس جهت استفاده از نرم افزار و سرویس Disaster Recovery

بکاپ گیری با کیونپ بر روی چندین شبکه ابری بصورت همزمان، پشتیبانی از قابلیت Deduplication، بازیابی جداگانه و امکانات یکسان سازی اطلاعات پیشرفته

براحتی و فقط با 3 مرحله از اطلاعات خود بکاپ بگیرید

بکاپ گیری با کیونپ ، در سه مرحله یک job برای backup یا sync برای بکاپ گیری یا نخسه پشتیبان بسازید. با استفاده از تنظیمات منبع فایل ها که بر روی سرور، کامپیوتر یا ذخیره ساز شما قرار گرفته و مقصد که می تواند هر سه گزینه نام برده شده باشد را برای بکاپ گیری را مشخص کنید و در انتها زمان بندی کنید.

می توانید به ازای هر سرور یا کامپیوتر یک job جداگانه ایجاد کرده و آن را مدیریت کنید.

ریکاوری بسیار سریع

ریکاوری سریع و آسان بوسیله صفحه وب به شما اجازه می دهد تا در کوتاه ترین زمان ممکن اطلاعات خود را بازیابی کرده و فعالیت خود را از سر بگیرید.

یکی از اصلی ترین چالش های کسب و کارهای امروزه حفظ اطلاعات ذخیره شده در برابر خطرات احتمالی مانند بدافزارها، ویروس ها، خطاهای کاربری، نفوذهای امنیتی و بسیاری موارد دیگر می باشد که می توانند ادامه کسب و کار را به خطر بیاندازند. همچنین روند ادامه کار سرویس های مبنتی بر فناوری اطلاعات مانند خدمات بانکی یا سامانه های اطلاعاتی و مالی نیز نیاز به دسترسی لحظه به اطلاعات ذخیره شده دارند. این چالش ها در دنیای فناوری اطلاعات غالبا می توانند با پیاده سازی یک سامانه پیشیبان گیری مناسب که در لایه های مختلف از اطلاعات محافظت و دسترسی دائمی به آنها را امکان پذیر می کنند مرتفع گردند. اما پیاده سازی یک سامانه پیشتیبان گیری مناسب به خودی خود می تواند چالش های فراوانی را برای شرکت ها و سازمانها ایجاد به همراه داشته باشد. برخی از این چالش ها مانند موارد زیر می توانند تصمیم گیری برای پیاده سازی یک سامانه پشتیبان گیری مناسب و بهینه را سخت تر کنند.

  • پشتیبان گیری از اطلاعات حجیم نیاز به پهنای باند زیاد با صرف زمان بسیار دارد.
  • عملیات های پشتیان گیری ناموفق امنیت و ایمنی اطلاعات را بخطر انداخته و می توانند موجب از دست رفتن اطلاعات شوند.
  • پهنای باند های ضعیف و کند اینترنتی می توانند عملیات های پشتیان گیری راه دور را غیر ممکن سازند.
  • عدم وجود پردازش ها و فشرده سازی ها می تواند هزینه ذخیره سازی فایل های پشتیبان را افزایش دهد.

کیونپ با ارانه نرم افزار HBS3 بر روی دستگاه های خود این امکان را به کاربران می دهد تا براحتی بتوانند با صرف کمترین هزینه و بدون نیاز به خرید لایسنس نرم افزاری از اطلاعات مبتنی بر فایل موجود بر روی ذخیره ساز ها، سرورها و یا ذخیره سازها پشتیبان گرفته و آن را به مخازن مختلفی مانند ذخیره ساز، سرور و یا حتی شبکه های ابری منتقل کنند. با استفاده از این نرم افزار و یک ذخیره ساز کیونپ براحتی می توانید امکاناتی را که بخش کوچکی از آنها در زیر لیست شده را در اختیار داشته باشید:

  • پشتیبان گیری از فایل های اطلاعاتی بدون نیاز به خرید لایسنس
  • یکسان سازی دو دستگاه و ایجاد سایت پشتیبان بصورت لحظه ای
  • بهتره گیری از فضای ذخیره سازی مقرون بصرفه با استفاده از امکانات ذخیره سازی دستگاه های کیونپ و بکارگیری همزمان دیسک های 3.5 اینچی و 2.5 اینچی
  • بهره گیری از سرعت بسیار بالای پشتیبان گیری و ذخیره سازی با استفاده از فناوری های SSD Cache Acceleration و Qtier
  • در اختیار گرفتن پهنای باند و سرعت کافی شبکه با امکان انتخاب کارت های 10 و 40 گیگ
  • امکان اتصال به شبکه های FC و ذخیره سازهای FC-SAN با نصب کارت FC بر روی دستگاه
  • پشتیبانی از درایوهای Blue-Ray جهت انتقال اطلاعات و تهیه نسخه پشتیبان Off-Site
  • امکان بکارگیری درایو و فناوری RDX
  • پشتیبانی از فناوری پیشرفته QuDedup جهت بهینه سازی فضای ذخیره سازی
  • امکان بهره گیری از پردازش متناسب عملیات های پشتیبان گیری با استفاده از دستگاه داری پردازنده های Intel Xeon و حافظه ای برابر یا 1TB
  • امکان اتصال Enclosure و افزایش فضای ذخیره سازی
  • پشتیبانی از تمامی فرمت های فایل و امکان ایجاد فیلترهای مختلف جهت جلوگیری از پشتیبان گیری از فایل های غیر ضروری
  • امکان ایجاد زمانبدی های مختلف جهت جلوگیری از ایجاد ترافیک های ناخواسته شبکه ای
  • امکان اتصال به شبکه های ابری و ایجاد نسخه پشتیبان بر روی آنها و یا از آنها

فناوری پیشرفته QuDedup

صرفه جویی در پهنای باند و فضای ذخیره سازی

نرم افزار HBS3 با پشتیبانی از فناوری QuDedup کیونپ که جهت کاهش زمان و فضای ذخیره سازی پشتیبان گیری با استفاده از روش deduplication طراحی شده و همچنین قابلیت های دیگری مانند ایجاد نسخه های متخلف یا multi-version backup و TCP BBR برای سرعت بخشی به روش های پشتیبان گیری بر روی شبکه های ابری، بسیاری از چالش ها را از پیش رو بر می دارد.

نرم افزار HBS از سه سرویس اصلی برای مدیریت پشتیبان گیری بهره می گیرد. تفاوت این سرویس ها که هر کدام بصورت تخصصی برای شرایط و اطلاعات مختلف طراحی شده اند به اختصار در جدول زیر شرح داده شده است.

توجه : در حال حاضر فناوری QuDedup فقط بر روی ذخیره سازهای x86 که از پردازنده های Intel یا AMD استفاده می کنند پشتیبانی می شود.

برای اطلاعات بیشتر در مورد فناوری QuDedup کلیک کنید

با استفاده از QuDedup

ریکاوری سریع و آسان بوسیله صفحه وب به شما اجازه می دهد تا در کوتاه ترین زمان ممکن اطلاعات خود را بازیابی کرده و فعالیت خود را از سر بگیرید.

بدون استفاده از QuDedup

ریکاوری سریع و آسان بوسیله صفحه وب به شما اجازه می دهد تا در کوتاه ترین زمان ممکن اطلاعات خود را بازیابی کرده و فعالیت خود را از سر بگیرید.

بازیابی اطلاعات بر روی NAS یا کامپیوتر و یا فضای ذخیره سازی ابری

بعد از بکاپ گیری در حالت های dedup یا compress و یا encrypt شده بر روی یک QNAP NAS ، سرور و یا فضای ابری، نرم افزارهای QuDedup Extract Tool یا QENC Decrypter utility به کاربر اجازه می دهد تا براحتی فایل ها را بر روی سیستم عامل های ویندوز ، Ubuntu یا macOS ببیند یا بازیابی کند.

بازیابی از طریق فایل های qdff

با استفاده از نرم افزار QuDedup Extract Tool بصورت مستقیم می توانید فایل های qdff را بر روی کامپیوتر یا فضای ذخیره سازی ابری خود مشاهده و بازیابی کنید. فایل های deduped همچنین می توانند بر روی نرم افزار file station ذخیره سازهای کیونپ نیز مشاهده و بازیابی شوند.

بازیابی از طریق decrypt یا decompress کردن فایل ها

فایل هایی که از طریق نرم افزار Hybrid Backup Station کدگذاری یا فشرده شده اند را می توان از طریق نرم افزار یا ابزار QENC Decrypter بر روی کامپیوتر یا فضای ابری Decrypt یا Decompress کرد. این نرم افزار بر روی سیستم عامل های ویندوز، اوبانتو و مک قابل استفاده می باشد.