فناوری Fiber Channel (FC)

فناوری Fiber Channel (FC)

لذا فناوری Fiber Channel (FC) ، شرکت کیونپ برای سال های متوالی بعنوان پیشتاز شرکت های ارائه کننده ذخیره سازهای تحت شبکه در دنیا شناخته می شود و فناوری های بسیاری را در این زمینه به بازارهای جهانی معرفی کرده است.

کیونپ برای پاسخگویی به نیازهای بازار مجهز کردن دستگاه های خود را به فناوری Fiber Channel (FC) در برنامه خود قرار داده است تا ذخیره سازهای کیونپ را به دستگاه های جامعی که می توانند نقش ذخیره ساز SAN، NAS و یا Cloud Storage را در شبکه شما ایفا کنند تبدیل کند.

فناوری Fiber Channel (FC)

فناوری Fiber Channel (FC)

شبکه های FC ( فناوری Fiber Channel (FC) )

شبکه های FC دارای سطح اطمینان بالایی هستند و این شبکه ها بعلت اختصاصی بودن می توانند اطلاعات بیشتری را با سرعت بیشتر بر روی بسترهای ارتباطی منتقل کند و به همین دلیل عموما مورد توجه شرکت های بزرگ و متوسط جهت بکارگیری در مراکز داده هستند.

این شبکه های ایزوله بدلیل استفاده از سخت افزارهای ویژه مانند کارت FC SAN و SAN Switch ها ، ارتباط بین سرور و ذخیره ساز را با یک شبکه کاملا مجزا از سایر شبکه های موجود ایجاد می کنند.

بستر FC بدلیل عدم امکان اتصال سخت افزاری توسط کامپیوترهای، لپ تاپ های یا حتی سرورهایی که کارت FC SAN ندارند کاملا ایزوله و امن است (در صورت رعایت تمامی شرایط امنیتی بر روی سرورهای و اجزای شبکه) و همچنین بدلیل عدم وجود ترافیک های نا مرتبط از سرعت بالاتری بهره می برند.

شرکت کیونپ با همکاری دو شرکت مارول Marvell و ATTO که از سازندگان اصلی فناوری و قطعات FC بشمار می آیند ، دستگاه های خود را به درگاه های ارتباطی FC با سرعت های 32Gb/16Gb/8Gb مجهز کرده و محصولات جدیدی را که از هر دو فناوری iSCSI و FC پشتیبانی می کنند را به بازار ارائه می کند.

با استفاده از این کارت ها بر روی دستگاه و ذخیره ساز کیونپ خود می توانید آن را به یک SAN Storage قدرتمند تبدیل کرده و از مزایای آن بهره مند شوید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *