photo

ذخیره کردن، پشتیبان گیری، مدیریت و به اشتراک گذاری عکس ها بوسیله یک دستگاه ذخیره ساز پیشرفته کیونپ

QSW-M7308R-4X کیونپ سوییچ qnap switch

QNAP Switch

سوییچ های ذخیره سازی و شبکه کیونپ

مجموعه ای کامل از سوییچ های مقرون به صرفه کیونپ با استفاده از برترین فناوری های روز و همچنین استفاده از قطعات الکترونیکی پیشرفته از بهترین برندهای سازنده چیپ های انتقال و مدیریت داده در دنیا باعث شده تا محصولی منحصر بفرد در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.

ZFS Cache

مکانیزم کش قدرتمند فایل سیستم ZFS سری h از ذخیره سازهای کیونپ QNAP

Hyper Data Protection

Hyper Data Protection بکاپ گیری از ماشین های مجازی VM با لایسنس رایگان

TS-h3077AFU

رقابتی ترین مزایای ذخیره سازی را با استفاده و استقرار ذخیره ساز all-flash و 30 خشاب SATA SSD قدرت گرفته از پردازنده سری AMD Ryzen 7000 کیونپ بدست آورید.

دستگاه utm و firewall کیونپ qnap

Network Security Solutions

سری QNAP ADRA از خانواده دستگاه های NDR (Network Detection and Response) بصورت انتخابی و خاص ترافیک شبکه دستگاه های متصل را مانیتور و بررسی می کند تا بمحض شناسایی رفتارهای جانبی نرم افزارهای مخرب (malware) ، فعالیت های آنها را متوقف کرده و از نشت اطلاعات و کد شدن اطلاعات جلوگیری کند.

qnap ts-253e کیونپ

TS-x53E

نسل جدید ذخیره سازهای کیونپ که با قابلیت های فوق العاده همراه است سری TS-x53E می باشد که از درگاه های شبکه 2.5G ، رم 8 گیگ و دو اسلات مخصوص M.2 SSD بر روی برد اصلی بهره گرفته است.

QNAP Password reset

روش بازیابی یا ریست کردن پسورد ذخیره سازهای کیونپ QNAP

چرا SSD ها کند می شوند؟

سرعت SSD ها در طول زمان کاهش می یابد اما نه به دلایل مکانیکی یا فیزیکی بلکه بدلیل پراکندگی و پخش شدن فایل ها بر روی درایو در طول زمان این اتفاق می افتد. در واقع هرچقدر SSD خود را بیشتر پر کنید، احتمال آسیب آن بیشتر می شود.