بکاپ گیری همزمان از چندین سیستم شامل ماشین های مجازی، سرور یا کامپیوتر شخصی بدون نیاز به لایسنس

در وقت، فضای ذخیره سازی و پول خود صرفه جویی کنید : بکاپ گیری از سرویس های 

VMware و Hyper-V

دیگر نیاز به تخصیص یا اضافه کزدن نرم افزار یا سخت افزار جداگانه ای برای بکاپ گیری از ماشین های مجازی ندارید. با استفاده از ذخیره سازهای QNAP کیونپ و نرم افزار Hyper Data Protector براحتی می توانید یک سرویس پشتیبان گیری از ماشین های مجازی پلتفرم های VMware و Hyper-V ایجاد کنید. نرم افزار Hyper Data Protection با بهره گیری از فناوری های بکاپ گیری افزایشی یا incremental backup ، حذف اطلاعات تکراری یا Deduplication ، زمان بندی بکاپ ها و فشرده سازی بازیابی بهترین امکان را برای صرفه جویی در زمان، فضای ذخیره سازی و بودجه شما را فراهم می کند. بدون نیاز به خرید لایسنس و یا صرف هزینه اضافه، نرم افزار Hyper Data Protection بهترین راهکار بکاپ گیری از ماشین های مجازی برای شما می باشد.

قیمت تمام شده کمتر

نرم افزار رایگان بکاپ گیری از ماشین های مجازی و فضای ذخیره سازی مورد نیاز آن هر دو بر روی یک دستگاه NAS بدون نیاز به سرور مساوی ست با هزینه تمام شده کمتر.

کاهش زمان بکاپ گیری و فضای مورد نیاز

با استفاده از روش های بکاپ گیری تغییرات و همچنین فناوری حذف اطلاعات تکراری یا deduplication در مبدا، زمان و فضای مورد نیاز را بصورت ملموسی کاهش می دهد.

بازیابی اطلاعات سریعتر

با پشتیبانی از فناوری های رمزگذاری و فشرده سازی حرفه ای داده های مدت زمان بازیابی اطلاعات و برگشت به سرویس دهی را کاهش می دهد.

افزایش راندمان بکاپ گیری

نرم افزار Hyper Data Protector با بکاپ گیری همزمان از چندین ماشین مجازی رادمان و کارایی سرویس بکاپ گیری شما را بصورت چشمگیری افزایش می دهد.

پشتیبان گیری از ماشین های مجازی VM با امکان ذخیره چندین نسخه

با چند کلیک و براحتی VMware یا Hyper-V خود را به Hyper Data Protection متصل کنید و با استفاده از راهنمای ساخت بکاپ یک تسک جدید برای شروع عملیات پشتیبان گیری از ماشین های مجازی ایجاد کنید.می توانید در یک تسک از تمامی ماشین ها بکاپ بگیرید یا به ازای هر ماشین مجازی یا هر ترکیبی که انتخاب می کنید، تسک های مجزا بسازید.نرم افزار Hyper Data Protector امکان پشتیبانی از سرویس نسخه برداری تا 1024 نسخه را دارا می باشد و شما می توانید بر حسب نیاز نسخه های متعدد از بکاپ ها را ذخیره کنید تا در صورت لزوم به نسخه مناسب بازگردید.

از چندین ماشین مجازی بصورت همزمان بکاپ بگیرید



با استفاده از امکان پشتیبان گیری همزمان از چندین ماشین مجازی یا VM علاوه بر افزایش ضریب اطمینان و حفاظت بیشتر از اطلاعات خود، کارایی سرویس پشتیبان گیری خود را بصورت چشمگیری افزایش دهید.حداکثر تعداد پشتیبان گیری های همزمان بصورت لحظه ای توسط هوش مصنوعی سیستم عامل محاسبه می شود تا سرویس پشتیبان گیری همواره در بهترین شرایط ممکن و با حداکثر کارایی به سرویس دهی ادامه دهد.

سرعت بکاپ گیری بیشتر و استفاده از درایوهای SSD بعنوان کش یا فضای ذخیره سازی بکاپ، امکان ایجاد تسک های همزمان بیشتری و همچنین فرایند بازیابی در کمترین زمان ممکن را برای شما فراهم می کند.

فایل سیستم ZFS



استفاده از سیستم عامل QTS Hero که مجهز به فایل سیستم ZFS می باشد قابلیت هایی نظیر near-limitless snapshots, SnapSync, block-level inline data deduplication, and inline data compression بهمراه داشته و امکان استفاده از دستگاه در پروژه هایی با اهمیت سرویس دهی بسیار بالا نظیر mission-critical file server, virtualization server, VDI, collaborative video editing, or efficient file backup and recovery applications را به کاربران می دهد.

امکان قرار دادن کارت های شبکه با سرعت های 10GbE/25GbE/40GbE می تواند سرعت ارتباطی مناسبی را در اختیار گذاشته و نیز با اضافه شدن سرویس ارتباطی FC در آینده نزدیک این دستگاه را به یکی از بهترین ذخیره سازهای دنیا تبدیل می کند.