QVR Pro

 

نرم افزاری برای تمام زمان ها

گذشته » آرشیو حرفه ای تصاویر ضبط شده توسط دوربین ها و امکان نگهداری حجم بسیار بالایی از تصاویر امکانیست که کیونپ با تلفیقی حرفه ای از سخت افزار ذخیره سازی خود و نرم افزار QVR Pro در اختیار شما می گذارد تا براحتی به گذشته های دور دسترسی داشته باشید.

حال » مشاهده همزمان بیش از 128 دوربین و آنالیز اتفاقاتی که آنها توسط لنزهای خود می بینند به شما امکان مدیریت اتفاقات زمانی را میدهد که کاملا جاریست. امکانات پیشرفته ای که باعث می شوند هیچ لحظه ای را از دست ندهید نیاز به بکارگیری سخت افزاری پیشترفته و قدرتمند در کنار یک نرم افزار باهوش و دقیق دارد.

آینده » در دستان شماست، ما رویاها را که بر پایه نیازهای شما بنا شده به واقعیت تبدیل کرده ایم. QVR Pro با استفاده از هوش مصنوعی می تواند تلفیقی باورنکردنی از امکانات نرم افزاری و سخت افزاری را در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید بخشی از آینده فناوری را در زمان حال لمس کنید.

 

نرم افزار QVR Pro ، یک راهکار نظارت تصویری حرفه ای از شرکت کیونپ می باشد که 8 کانال مانیتورینگ دوربین را بصورت رایگان در اختیار می گذارد و به شما اجازه می دهد تا بسرعت یک سیستم نظارت تصویری کامل را بر روی ذخیره ساز کیونپ خود راه اندازی کنید. کسب و کارهای حرفه ای نیز براحتی می تواند با افزایش تعداد کانال ها تا 128 کانال نظارتی دوربین با خرید لایسنس های مرتبط یک راهکار حرفه ای نظارت تصویری را در اختیار بگیرند.

 

از حداکثر توان دوربین های Fisheye استفاده کنید

نرم افزار QVR Pro کیونپ تمامی دوربین های fisheye موجود در بازار پشتیبانی می می کند و با بهره گیری از فناوری Qdewarp قسمت های دفرم شده تصویر اصلی را به بخش های قابل تشخیص برای ایجاد یک تصویر واضح و کامل تبدیل می کند. همچنین QVR Pro امکانات ویژه ای را مانند تفکیک تصویر تنها یک دوربین fisheye به 9 کانال همزمان با زاویه های متفاوت و بهره گیری از سرویس پردازش تصویر سخت افزاری را در اختیار قرار می دهد. این نرم افزار بالاترین امکانات نظارت تصویری را با حفظ کامل امنیت و انعطاف پذیری بالا ارائه می کند.

براحتی تمامی گوشه ها رو مانیتور کنید

در گذشته شما برای آنکه بتوانید تمامی گوشه های یک سالن را مانیتور کنید نیاز به استفاده از چندین دوربین مجزا در زوایای مختلف داشتید. اما در حال حاضر براحتی می توانید با یک دوربین fisheye که در مرکز سالن نصب شده تمامی گوشه های آن را با صرف کمترین هزینه و منابع با بالاترین کیفیت مانیتور کنید.

 

 

 

 

QVR Pro

  • مدیریت دوربین ها
  • مدیریت دسترسی
  • مدیریت فضای ذخیره سازی تصاویر
  • پشتیبانی از رابط های API
  • پشتیبانی از 128 دوربین بصورت همزمان

 

 

ایجاد دسترسی حرفه ای

با استفاده از نرم افزار QVR Pro کیونپ تنظیمات دسترسی در لایه های متفاوت در اختیار شماست. امکان تفکیک دسترسی ها بر اساس شخص یا گروه های کاری، شما را در اعطای اختیار به کاربران کمک می کند. نقش های پیش فرض مانند Administrator, Supervisor یا Viewer و یا نقش های قابل تعریف برای دسترسی به دوربین ها، layout ها یا حتی e-map ها براحتی قابل پیاده سازی می باشند.

سامانه کنترل تصاویر متن باز

طراحی نرم افزار QVR Pro بر اساس سیستم متن باز می باشد و در تمامی سرویس ها و قابلیت های نرم افزاری این اصل در نظر گرفته شده. کیونپ این امکان را در اختیار برنامه نویسان قرار می دهد تا بتوانند سرویس ها و امکانات مانیتورینگ مورد نظر خود را براحتی در نرم افزار QVR Pro طراحی و پیاده سازی کنند. درگاه های API متعددی که بر روی نرم افزار بکار گرفته شده بازه گسترده ای را تلفیق دوربین ها، آلارم ها و مدل های ضبط تصاویر و یا ترکیب آن با فناوری IoT در اختیار می گذارد.

 

کنترل تصاویر دوربین ها

 با استفاده از دستگاه های ذخیره ساز کیونپ بهمراه نرم افزار پرقدرت QVR Pro شما می توانید یکی از قدرتمندترین سیستم های نظارت تصویری بهمراه فضای ذخیره سازی کافی جهت ذخیره تصاویر را در اختیار داشته باشید. این نرم افزار تمامی امکانات مورد نیاز جهت ذخیره انواع دوربین های تحت شبکه را در اختیار گذاشته و امکانات فراوانی را جهت بازبینی و مدیریت تصاویر مهیا می سازد.

 

نرم افزار QVR Pro

نرم افزار QVR Pro بعنوان یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای موجود در بازار نرم افزارهای کنترل و مدیریت دوربین های مدار بسته تحت شبکه امکان مدیریت کامل دوربین ها را با استفاده از یک رابط کاربری بسیار ساده امکان پذیر می کند. این نرم افزار از دو بخش سرور و رابط کاربری تشکیل شده که جهت اضافه کردن و مدیریت دوربین های می بایست نسخه سرور بر روی دستگاه کیونپ از طریق فروشگاه نرم افزاری موجود بر روی دستگاه دانلود و نصب گردد. پس از راه اندازی دوربین ها و تعریف فضا و روش ذخیره سازی تصاویر دوربین ها، اپراتورها می توانند بوسیله نسخه کاربری نصب شده بر روی کامپیوتر ها به نرم افزار دسترسی پیدا کرده و تصاویر ارسالی از دوربین ها را بصورت زنده مشاهده و یا در تصاویر ذخیره شده جستجو کنند. این نرم افزار قابلیت اتصال از راه دور را برای کاربر فراهم ساخته تا بتوانند از طریق شبکه اینترنت دوربین های نصب شده در محل های دور یا نزدیک را مدیریت کنند.

 

نرم افزار QVR Pro با پشتیبانی از بیشتر برندها و مدل های متفاوت دوربین های موجود در بازار امکان استفاده از امکانات و قابلیت های آنها را در اختیار شما می گذارد.

لازم بذکر است در صورت استفاده از ذخیره ساز بعنوان افزایش دهنده فضای ذخیره سازی نرم افزارهای دیگر قابلیت هایی از نظیر بازبینی تصاویر منوط به عملکرد نرم افزار می باشد. در صورت پشتیبانی آن از روش های بازبینی تصاویر ذخیره شده بر روی فضای های اشتراکی در شبکه این امکان فراهم می گردد.

 

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *