TS-364

کیونپ TS-364

کیونپ TS-364 یک ذخیره ساز پر قدرت اما کوچک می باشد که با بهره گیری از پردازنده 4 هسته ای اینتل و امکان اتصال 3 هارد دیسک جهت ایجاد RAID 5 و افزایش ایمنی و همچنین 2 درگاه M.2 برای راه اندازی سرویس های Cache و Qtier طراحی و عرضه شده است. همچنین این ذخیره ساز مجهز به درگاه های 2.5G برای افزایش سرعت سرویس دهی و HDMI جهت اتصال مستقیم به تلویزیون و بهره مندی از امکانات مولتی مدیا می باشد.

ذخیره ساز TS-364 با توجه به قابلیت های سخت افزاری می تواند بعنوان یک ذخیره ساز اصلی برای شرکت های کوچک و متوسط بکار گرفته شود و همچنین یک راهکار مناسب برای پشتیبان گیری، نظارت تصویری ، هوش مصنوعی و مولتی مدیا باشد.

اطلاعات بیشتر

  • درگاه HDMI

    امکان اتصال به تلویزیون، ویدیو پروژکتور و wall-screen جهت نمایش فیلم و تصاویر دوربین ها با کیفیت 4K

  • پردازنده پرقدرت

    نسل جدید پردازنده های پرقدرت Zhaoxin KaiXian KX-U6580 8-core processor که با سری پردازنده های Intel Core i5 برابری می کند

  • درگاه M.2 SATA

    مجهز به 2 درگاه M.2 SATA بر روی برد اصلی جهت ایجاد سرویس Cache بدون نیاز به استفاده از اسلات های اصلی هارد دیسک

کسب و کارهای موفق توانایی بسیار بالایی در بکارگیری فناوری اطلاعات دارند اما بکارگیری موفق و کامل این فناوری پیچیدگی های بسیار و نیاز به صرف وقت و هزینه دارد. یکی از مزایای بکارگیری فناوری اطلاعات، اشتراک گذاری و طبقه بندی فایل ها می باشد که وجود سیستم عامل ها و فرمت های مختلف فایل ها گاهی این مزیت را پیچیده می سازد. کیونپ با پشتیبانی از تمامی فرمت ها و سرویس های اشتراک گذاری مانند SMB/CIFS, AFP و NFS می تواند ارتباط بین سیستم عامل های مختلف نظیر Windows, MacOS و Linux را براحتی برقرار کرده و بستر اشتراک گذاری بسیار کاربردی و امنی را برای شما ایجاد کند. همچنین براحتی می توانید با استفاده از نرم افزارهای قابل نصب بر روی تلفن های هوشمند از این سرویس بر روی تلفن هوشمند خود نیز بهره مند شوید.

نسل جدید نرم افزار پشتیبان گیری شرکت کیونپ که به فناوری های مانند QuDedup و TCP BBR تحول جدیدی در سرویس های پشتیبان گیری داخلی و ابری ایجاد کرده است. این نرم افزار حرفه ای بصورت کاملا رایگان بر روی 

دستگاه های ذخیره ساز کیونپ در اختیار شما می باشد و با استفاده از آن براحتی می توانید از اطلاعات موجود بر روی کامپیوترها، سرورها و یا ذخیره ساز خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. همچین این نرم افزار با پشتیبانی از سرویس همسان سازی دو دستگاه کیونپ به شما امکان ساخت Disaster Site را بصورت رایگان می دهد.

کیونپ با ارائه طیف گسترده از نرم افزارهای مدیریت پشتیبان گیری و همچنین استفاده از بروزترین فناوری های ذخیره سازی و ارتباطات به یکی از مناسب ترین دستگاه های دنیا جهت پیاده سازی سرویس های پشتیبان گیری و بازگرداندن اطلاعات تبدیل شده است. دستگاه های کیونپ با استفاده از این نرم افزار قابلیت پیاده سازی تمامی سناریوهای پشتیبان گیری را از قبیل Backup and recovery, Desaster Bakup, Snapshot, VM backup و بسیاری دیگر از این مدل روش ها را براحتی در اختیار کاربران قرار می دهد.

با شناسایی، دانلود و نصب هر یک از این نرم افزارها براحتی می توانید اطلاعات ذخیره شده بر روی دستگاه های موجود در شبکه اعم از کامپیوترها، سرورها، ماشین های مجازی، روترها و سوییچ را پشتیبانی کنید. همچنین با استفاده از فناوری ها مختلف امکان ذخیره اطلاعات پشتیبان بر روی دستگاه ها دیگر کیونپ یا شبکه های ابری فراهم شده تا در صورت بروز مشکلات احتمالی مانند آتش سوزی اطلاعات شما در امان باشند.

همچنین کیونپ با پشتیبانی از اغلب نرم افزارهای مطرح دنیا مانند Backup Exec, Commvault و Veeam می تواند فضای ذخیره سازی امن و مقرون بصرفه ای را در اختیار شما قرار دهد.

عکس، تصویر و صدا از ابتدا در زندگی هر شخص نقش مهمی را ایفا می کردند. این سه محتوی که می توانند حس های سمعی و بصری انسان را به چالش بکشند بهترین راهکار جهت جلب مخاطب در محیطهای مختلف می باشند که می توانند به عنوان ابزارهای متفاوت جهت ایجاد حس هایی مانند هیجان، آرامش، ترس و بسیاری دیگر جهت مصارف تبلیغاتی یا سرگرمی استفاده شوند.

دستگاه های کیونپ با استفاده از تمامی امکانات و فناوری های جدید امکان استفاده از این گونه محتوی ها را در قالب های متفاوت می دهند تا استفاده از یک شبکه اطلاعاتی براحتی بتوانید در هر مکان موسیقی یا فیلم دلخواه خود را برای مخاطبان نمایش دهید.

موسیقی

 کیونپ با استفاده از سخت افزار مناسب امکان پخش موسیقی و فایل های صوتی را با کیفیت های متفاوت و سیستم های پخش مانند DTS با تعداد کانال های متغیر می دهد.

این دستگاه با استفاده از نرم افزارهایی از قبیل Cinema28، Music Station، Media Streaming و بسیاری نرم افزارهای دیگر می تواند فایل های صوتی را بصورت زنده یا آرشیو شده و با اعمال دسترسی های مختلف در اختیار گذاشته یا پخش نماید.

نمایش فیلم

دستگاه های کیونپ بصورت تخصصی جهت پردازش و نمایش فایل های تصویری طراحی شده اند. استفاده از درگاه های HDMI و Thunderbolt و همچنین پردازش گر های گرافیکی پرقدرت بر روی این دستگاه های امکان پخش فایل های ویدیویی با کیفیت 4k و 5k را محیا می سازند. این کیفیت از پخش تصاویر بهمراه صدای با کیفیت می تواند تمامی نیازهای یک سینمای پیشرفته را تامین کرده و همچنین از طریق شبکه برای تمامی نمایشگرهای متصل قابل دسترس باشد.

Most Recent Entries