سری ذخیره سازهای حرفه ای TS-x53E

نسل جدید ذخیره سازهای کیونپ که با قابلیت های فوق العاده همراه است سری TS-x53E می باشد که از درگاه های شبکه 2.5G ، رم 8 گیگ و دو اسلات مخصوص M.2 SSD بر روی برد اصلی بهره گرفته است. این قابلیت های سخت افزاری به این ذخیره ساز کوچک این امکان را می دهد تا استفاده از فناوری هایی مانند Cache Acceleration و سرعت بالای ذخیره سازی بتواند در تمامی پروژه های کوچک و متوسط نقشی اصلی را بر عهده بگیرد. با استفاده از این ذخیره سازهای مقرون بصرفه می توانید در حدود 50 ترابایت فضای ذخیره سازی را با سرعت بالا به سرویس های مجازی سازی خود اضافه کرده و با استفاده از نرم افزارهای بکاپ گیری حرفه آن از ماشین های مجازی یا فایل های کاربران خود نسخه های پشتیبان تهیه کنید.

مجهز به 2 اسلات M.2 2280

اسلات های M.2 2280 طراحی شده بر روی برد دستگاه که امکان استفاده از SSD های سری NVMe را به شما می دهند می توانند نقش موثری در افزایش کارایی و سرعت ذخیره سازی دستگاه با استفاده از فناوری Cache Acceleration داشته باشند.

پورت های شبکه 2.5GbE

با استفاده از پورت های شبکه از 2.5 گیگ که با جدیدترین فناوری های شبکه و چیپ های مدرن پشتیبانی می شوند، براحتی می توانید پهنای باند مورد نیاز برای ذخیره سازی اطلاعات نرم افزارهای خود را تامین کنید.

حافظه اصلی (رم) 8 گیگ

حافظه های اصلی یا رم 8 گیگ که بصورت onboard برای کاهش هزینه و افزایش کارایی دستگاه در نظر گرفته شده به شما امکان استفاده از تمامی ظرفیت پردازنده و درگاه های شبکه طراحی شده بر روی دستگاه را می دهد.

نرم افزارهای کاربردی

بهره گیری از نرم افزارهای متنوع کیونپ برای ایجاد سرویس های مختلف و کاربردی مانند پشتیبان گیری از سرورها و کامپیوترها و همچنین ماشین های مجازی یا سیستم های نظازت تصویری و بسیاری از نیازمندی های حوزه فناوری اطلاعات.

نرم افزارهای مجازی سازی

پشتیبانی کامل از سرویس های ذخیره سازی اطلاعات متناسب با پلتفرم های vmware, hyper-v و سایر سرویس های مجازی سازی به همراه امکان ایجاد ماشین مجازی و اپلیکیشن های مجازی بصورت مستقیم بر روی دستگاه.

فناوری SSD Cache Acceleration

فناوری پیشرفته SSD Cache Acceleration با ارتقا سرعت و کیفیت خواندن و نوشتن اطلاعات در بروی درایوهای SSD می تواند IOPS لازم برای ذخیره سازی اطلاعات توسط نرم افزارهای بزرگ و سازمانی را فراهم کند.

سیستم عامل QTS 5 کیونپ با بروزرسانی هسته اصلی یا کرنل و رابط کاربری معرفی شد. این سیستم عامل علاوه بر ارتقا عملکرد با افزایش ضریب ایمنی و امنیتی گام بزرگی در حفظ دارایی های دیجیتال شما بر روی ذخیره سازهای کیونپ برداشته است. تقویت هوش مصنوعی خصوصا در زمینه پردازش تصویر را نیز می تواند از ویژگی های این سیستم عامل بشمار آورد.

کرنل جدید و بروزرسانی شده Linux Kernel 5.10 با بروزرسانی های امنیتی و پشتیبانی کامل از امکانات پردازنده های AMD مجهز به سرویس WireGuard VPN شده برای افزایش سرعت ذخیره سازی و پردازش از NVMe SSD Cache تقویت شده استفاده می کند.

رابط کابری ساده تر با وضوح بیشتر و همچنین تسهیل در راه اندازی اولیه دستگاه بصورت مرحله به مرحله می تواند به کاربران کمک کند تا براحتی تمامی امکانات سخت افزاری و نرم افزاری را در اختیار گرفته و از حداکثر توانایی دستگاه خود بهره مند شوند.

نرم افزار DA Drive Analyzer یکی دیگر از امکاناتی است که بزودی بر روی QTS 5 ارائه می شود و به کاربران اجازه می دهد تا آنالیز کاملی از وضعیت کارکرد و سلامت دیسک های مکانیکی و SSD خود در اختیار داشته باشند و بر اساس آن بتواند برای تداوم کار دستگاه و سرویس دهی آن برنامه ریزی های لازم را انجام دهند.

ذخیره ساز حرفه ای TS-453E

کیونپ سری hx83

کیونپ qnap TS-453E یک دستگاه پرقدرت از سری پردازشی x53E می باشد که به سیستم عامل فوق پیشرفته QTS  مجهز شده و بر اساس آن بروزرسانی شده است.

این دستگاه از نظر تعداد خشاب های 3.5 اینچی که در جلوی آن قرار گرفته، پر ظرفیت ترین دستگاه کیونپ می باشد که می تواند هارد دیسک های 3.5 اینچی با ظرفیت حداکثر 22 ترابایت را پشتیبانی کند.

امکان اتصال 2 درایو M.2 SSD بصورت مستقیم بر روی برد اصلی دستگاه دسترسی کامل را به سرویس هایی مانند Cache Acceleration و Qtire فراهم می کند

ذخیره ساز حرفه ای کیونپ qnap TS-253E

qnap ts-253e کیونپ

کیونپ qnap TS-253E یک دستگاه پرقدرت از سری پردازشی x53E می باشد که به سیستم عامل فوق پیشرفته QTS  مجهز شده و بر اساس آن بروزرسانی شده است.

این دستگاه از نظر تعداد خشاب های 3.5 اینچی که در جلوی آن قرار گرفته، پر ظرفیت ترین دستگاه کیونپ می باشد که می تواند هارد دیسک های 3.5 اینچی با ظرفیت حداکثر 22 ترابایت را پشتیبانی کند.

امکان اتصال 2 درایو M.2 SSD بصورت مستقیم بر روی برد اصلی دستگاه دسترسی کامل را به سرویس هایی مانند Cache Acceleration و Qtire فراهم می کند