Surveillance Station

نرم افزار Surveillance Station

اولین نرم افزار تولید شده بر روی دستگاه های کیونپ بعنوان یکی از معتبرترین سازندگان NVR و نرم افزارهای نظارت تصویری در دنیا. این نرم افزار با قابلیت های گسترده بر روی تمامی دستگاه های کیونپ قابل نصب بوده و می تواند بصورت پایه از یک تا هشت لایسنس رایگان در اختیار شما قرار دهد. شما می توانید با خرید و اضافه کردن لایسنس های نظارت تصویری به دستگاه خود، آن را به یک NVR قدرتمند با قابلیت ذخیره سازی پیشرفته تبدیل کنید.

 

اتصال مستقیم مانیتور

ذخیره سازهای کیونپ QNAP NAS با استفاده از قابلیت اتصال مستقیم مانیتور یا Local Display نرم افزار Surveillance Station امکان مانیتورینگ و بازبینی Playback از طریق اتصال کابل HDMI با کیفیت Full HD (1920*1080) میسر می کنند. با استفاده از playback و نوار تنظیم سرعت پخش می توانید سرعت پخش را چند برابر کرده یا معکوس کنید.

 

پخش زنده

با استفاده از نرم افزار Surveillanve Station کاربران براحتی می توانند چندین دوربین مبتنی بر IP را بصورت زنده بر روی web browser خود مدیریت و مانیتور کنند. همچنین می توانند بصورت مستقیم دوربین های PTZ و Fisheye خود را با تمامی جزییات مدیریت کنند. مدل های پخش تصویر از پیش طراحی شده به شما کمک می کند تا در کمترین زمان چیدمان دوربین ها را انجام داده و مانیتورینگ و ضبط تصاویر محیط خود را آغاز کنید.

دوربین مجازی با قابلیت جدا کردن تصویر

دوربین های کیفیت بالا می توانند تصویر اصلی خود را با پوشش فضاهای وسیعتر و کیفیت بالاتر ضبط کنند. شما می توانید با بهره گیری از این تصویر بر روی فضاهای مختلف مانند خروجی های یا قسمت خاصی از فروشگاه تمرکز کرده و آن تصویر را بعنوان یک دوربین مجازی در سیستم تعریف کنید. برای این کار نیازی به هیچ لایسنس اضافه ای وجود ندارد و می توان یک دوربین با کیفیت بالا را به چندین دوربین مجازی با تصویر همزمان تقسیم کرد.

ضبط و بازپخش تصاویر

نرم افزار Surveillance Station امکانات متنوعی برای ضبط تصاویر دوربین های IP شامل ضبط هوشمند و dual recording ارائه می کند. ضبط هوشمند می تواند در هنگام فعال شدن یک آلارم بصورت اتوماتیک کیفیت ضبط تصاویر را به بالاترین حد تعیین شده تغییر دهد تا بتوانید تمامی جزئیات را مرور کنید. همچنین قابلیت dual recording به شما اجازه می دهد تا هر دو کیفیت پایین و بالای تصویر را بطور همزمان ذخیره کنید تا در زمان بازپخش متناسب با کیفیت شبکه خود از آنها استفاده کنید.

 

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *